Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Sunday, January 16, 2011

Updated~

Taraa... Dengar tak lagu? From Gratisan Musik. Title lagu nie, Awan Nano. Nanti aku buat entry khas tentang lagu neh. Penerangan tambahan. Kalo rajin.

Nie la yang terbarunya kat blog. Dulu da penah letak lagu kat blog, tapi pastu rasa menyemak jerk, terus buang. Tapi sekarang da memang tengah layan ngan lagu nie, terasa nak letak balek. Layan je la k? Nanti aku akan update lagu-lagu best utk dikongsikan dengan korang semua.

Selingan:
Aku da balek pon dari Program 3H2M (klon tv9 sebenarnya neh). Hahaha. Padahal 1H0M jerk. Biasa la kan, hidup kena enjoy. Apatah lagi kalo ada peluang nk g jalan-jalan, memang on jerk.






Inspira, smart kan??




Ps: This is the place of somewhere. Jauh perjalanan luas pemandangan. 

4 comments:

Abang Bulat said...

weh..lagu awan nano ni mmg sedap r...walaupon aku x suke si apiz tu tapi lagu awan nano (bukan gule2 nano okay) boleh tahan sedapnye...boleh r aku karok nnt..kekeke

OO....ni lah tempat ****** yg ko ckp tue. haha. *off record!!

yg gambar burung tue, burung merak ke?? apsal dia x kembang ekor dia? boleh amek gambar. cantik. ko patot sergah dia bg dia terkejut. baru lah kembang bulu ekor dia. xpon ko puji dia...

"wahai si merak yg cantik..." nanti kembang lah bulu ekor dia..huhuhu...

Btw, nice trip =)


P/s: perhatikan gambar ke dua.di belakang penulis kelihatan satu entiti berperut buncit dan mengeluarkan air liur yg byk~ Nauzubillah~

Adib said...

aku dengar lagu ni pg td..slow sgtlah..mcm seswai ngn aku..tp video clip ni best..

anisz said...

aku rasa tu dkt lost world of tambun kan? eh adik ak dh bagi dwet kan? nanti kalo hg jumpa asni tlg bagi kt dia naa n tlg amek brg yg aku pesan dr dia tu bleh? plsss

NueLz said...

abangbulat:
sedap kan?mendayu-dayu.kena r ngan jiwa kita neh.keke.gila aku nak sergah burung merak tuh?mau kena attack ngan member-member dia??yeah, nice trip.but not enough time.kalo nk pegi, roger-roger aku sama nanti.off record!

ms.teddy:
yeah, memang slow.i like it sooooo much!video clip awan nano mmg best.sangat best.

anis:
off record please.hahaha.yups, adik hg da bg daa dwet.aku pon da pas kat asni.just barang jerk tak amek lagi.nanti aku p amek kat umah asni.