Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Wednesday, January 19, 2011

Lelaki Vs Pompuan I

Ada member (lelaki) aku kata, kalo dok depan tv, confirm dia tak online (samada ym, facebook, or apa-apa aplikasi internet) daa. Dengan ini, aku nk kuarkan satu falsafah.

"Lelaki takleh buat 2 keja dalam satu masa, tetapi pompuan buleh buat 2 keja dalam satu masa."

Sapa SETUJU, sila letak kaki kat bawah?? Gud, semua setuju nampak gayanya.

Aku setuju! Support kaum Hawa. Terpikir gak, dengan terciptanya dapur (normal stove), iaitu diciptakan sepasang (2 dapur la kiranya), kenapa ye? Aku rasa si pencipta tuh da dapat tau bahawa kaum Hawa buleh handle masak memasak neh. Ye la, kata nak cepat, sebelah masak nasi, sebelah g goreng ikan. Settle! Santapan tengah hari secara simple dan tradisional. Orait wat? (aku buat waffle, guna 4 stove, so wat???)

Da berbalas la sembang ngan member aku neh. Iye lar, mana mungkin kaum Adam nak menyerah kalah. Di tampar kan plak hujah aku kat atas tuh, dengan pernyataan sebegini, "eleh, lelaki pon buleh buat 2 benda dalam satu masa, iaitu pasang 2 isteri dalam satu masa".

Dang! Ok, aku kalah. No comment at all.


Ps: Hahaha. Adam dan Hawa diciptakan, ada kelebihan dan kekurangan masing-masing, begitu juga dengan kita. 

2 comments:

Abang Bulat said...

lelaki boleh mkn atau minom ketika menunggang motorsikal. okay!

NueLz said...

lelaki leh gak mmbaca paper @ mer0k0k smbil berak.haha.masyuk!