Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Wednesday, January 26, 2011

Kekasihku~


Gratisan Musik berubah lagi. Sesuai dengan jiwa aku skrg nie. 

Kekasih ku??? Jatuh cinta? Fall in Love? Apa pendapat hampa semua?? (jeng-jeng-jeng~)


=====================================================================


Bagi aku, cinta nie takleh dipaksa-paksa. Biar ia datang dengan sendirinya. Kalau da tiba masanya, akan bertemu jua. Kalau suka, katakan suka. Tak salah kita nak bercinta, tetapi mesti la kena pada caranya. Orait? (melencong kejap) 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

(Stop!!!!)

Ok, Fokus! Berkenaan ngan lagu Gratisan Musik yang aku baru tukar neh, bukan la refer kepada awek, pakwe, or kekasih terchenta, sebagai mana yang aku title kan kat atas neh. Ingat lagi tak post tentang klip video Awan Nano? Kalau agak-agak tak ingat, hah, click sini. Kisah kedua-dua lagu nie saling berkadar terus. 

(Layan Chorus)


Meh aku review sket tentang penyanyi asal lagu nie. Aku minat budak kecik neh, namanya Azzam. Mesti ingat ngan nama nie kan? Sebab dulu aku slalu kena provoke pasal minat budak-budak kecik. Macam biasa, saya support Industri Musik Tanah Air kita. So wat??



Aku da support adik Idola Kecil 2 neh dari first konsert kat TV9 dulu. Aku tau suara dia memang best, persembahan konsisten, pandai tarik hati juri. Masa Final IK2, dia mendendangkan lagu nie, Kekasihku. Try bayangkan Mamat nyanyi lagu Ibu, masa kita kecil-kecil dulu. Lagu nie kiranya lagu yang diberikan nafas baru la untuk makhluk ciptaan Allah yang kita semua miliki, yang bergelar Ibu. 


Padamu ku harap
Kau hadir dalam hariku
Agarnya kau tahu betapa ku cinta padamu

Setiap masa
Seolah ada di sisi
Kasih padamu takkan pernah padam


Sayangku hanya engkau di hati
Jiwaku ini kosong tanpa pelukanmu
Oh belaianmu



Kasih kita ditakdirkan
Bersama takkan engkau ku persiakan
Walau terkadang hatimu dah terusik olehku



Selagi ada nyawa seluruh daya
Kan ku pastikan kau gembira
Segala cinta dan saat bahagia
Oh ibu ke akhir hayatku





Ps: Sebabkan minat, aku sanggup habiskan Rm30 untuk beli Tshirt AzzamFC (Tengah pakai skrg). So wat?? Hahaha. Layanz~

No comments: