Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Monday, August 16, 2010

Epilog Syurga Matrix..?? (wat da heck)

KOLEJ MATRIKULASI PERLIS (KMP)
KMP in memory...
2006-2007, Sains Hayat, Kuliah H2, Tutorial 2, Kolej Ummu Salamah (B2), Bilik 303
Sweet memory... (First time dok kat asrama kot... Hahaha... Walopon kat Arau jerk)
Kat KMP, ramai geng Perlis, especially geng2 aku dr SMKD dulu... ada jgak kawan2 yg aku sendiri da kenal dr sekolah rendah lg (Atiqah, Afiqah, Iszan), terutama skali geng bilik aku sendiri aku, yg baru kenal, Dila, Eila, Sing Yee...
Dila, org luar pertama aku jmpa masa tgh berbaris nk daftar... Aleh2 dpat bilik sama... Dihntr oleh pakcik dia sebab bapak dia jauh (anak Hj Idrus, lecturer uitm aku daa~). Atuk dia plak hntr kakak dia masuk matrix gak.. Oh lupa, Dila muda setahun, budak lompat neh...
Eila plak, minah kelate, kecik org nya... hahaha... suka gak r carik pasal ngan aku... selalu gak r bermasam muka ngan dia.... tp tetap menyumbang kepada ke"happening"an bilik aku... suka sgt nyanyi lagu inggerih... hahaha...
Sing Yee, chinese, sebelah katil ngan aku, tp kesian, aku slalu tinggalkan dia sorg2 sebelah sana... Hehehe... Rajin gila budak neh... Time kitorg tidow, dia study... Time kitorg bgn, dia masih study.... Entah bila la masa dia buleh tidow, aku sendiri tak tau.... Dia mmg sabar ngan perangai kitorg... hahaha...
Geng havoc B2 Aras 3, mana korg semua menghilang hah?
301 - Makngah, Coach, Pijat, Wani
302 - Cikun, Q, Ana, Afi
303 - Sing Yee, Dila, Eila, Asni, Melin, (Aku)
304 - Marina, Fad
305 - Intan, Ckin, Khairina, Iszan
Apa kenangan yg best masa kat cnie hah??
Ermmm.... (Let see......zZz)
Maybe time maen futsal time Karnival KMP? Wakil Blok B2?
" Red Riding Hood "
Secebis Kenangan, Secebis Harapan, Untuk Digapai
Captain: Aku ^_^
Keeper: Melin
Striker: Aku
Afiq
Ckun (Simpanan)
Defender: Dila
Intan
Syikin (Simpanan)
Coach (Simpanan)
Futsal neh besh actually... Wujud semangat berpasukan, buleh gaduh2, kalo rasa x puas ati kat teammate time tuh jgak buleh sepak bola kat dia kaw2.... (oppss...hahaha)
Sebut pasai sepak bola kat org, dlm event nie gak, ada la 1 kes tuh, aku secara x sengaja nya (tak sengaja k???), tersepak bola kat kawan aku sorg neh, Intan Farlina (dlm gmbr atas skali, berdiri 2 dr kiri)... Kat mana aku sepak?? hehe... Aku sepak kat dia lar, tp malangnya dia berada dlm kawasan defender, so, dia defend bola aku tuh, krakkk, erk.... Jari tgn kanan beliau, iaitu jari tengah, terseliuh+retak... Smpaikan kena berbalut ngan kayu aiskrim selama beberapa hari dan menyebabkn beliau tidak dpat bermaen n terus fobia.... hahahaa.... Sowi dude....
Lagi 1 kes, (huhu), sebelom game dlm gmbr2 kat atas tuh, practise punya pasal, menurut melin, Intan plak buat hal g sepak muka beliau (HAHAHAHA).... Pagi2 ag da kena cium bola... Kikikiki... (bad Luck tol)... Da la beliau sorg jerk goalkeeper yg kitorg ada... Kecederaan? hurm, naseb bek xda yg cedera, hahaha, just merah sket r hidung beliau... Dpat bermaen seperti biasa....
Walopon kita tak menang, tp kita tetap berada di tangga ke-4... Wakil hayat ada gak la kn? Asyik2 akaun jerk conquer.... Haish.. Hidup Red Riding Hood..!!?
p/s: Selain futsal, aku ada gak masuk 1 lg pertandingan, hahhaaa, Pertandingan Basikal Perlahan... Johan beb... Weewit2..
Itu kisah kenangan futsal... Kenangan yg fresh dlm memory aku lg lar, event laen yg aku involved, mcm gerai jualan... Aku (tokey) menjual Aiskim Kone, bersama assistant, Melin, dibantu plak oleh dua org sidekick, Ckun dan Amir... Agak laris, untung dlm RM200 lebey... Aiskrim jer kot.. hahaha.. Gud job Semua..!!?
Kelas aku pon happening... H2T2.. Tp entah kenapa aku malas pegi kelas time tuh... Hahaha... Selalu jerk En Jo carik aku dlm kelas Bio... "Mana Nurul??"... kikiki... Cian En Jo... Cik Mash (Puan da skrg), aim aku jgak, sebab aku slalu dpat markah rendah dlm Math... Hurm... Happening gak r lecturer aku sorg neh... Buleh maen msg2 ag tgh2 mlm... ^_^..
Kalo ceta ttg 21 org lagi, lagi la havoc kelas H2T2... Fattah, Ong, Adam, Chea, Helmi, Haziq, Nasir, Najmi, Yat, Ckun, Pijah, Awanis, Che Kiah, Nisa, Mimi, Putri, Intan, Sakinah, Faezah, Amir, Syidi...
Barisan Blkg:
Nasir, Adam, Ong, Helmi, Amir, Syidi, Fattah, Haziq, Najmi
Barisan Tgh:
Mimi, Ckun, Chea, Putri, Nisa, Awanis
Barisan Hdpn:
Nurul, Faizah, Yat, Sakiah, Sakinah, Pijah
Tiada dlm gmbr: Intan
Setahun, mmg kejap jerk, tp bnyk memori... Ye la, sebab aku nie pengumpul kenangan, bukannya pengumpul ilmu.... Naseb bek terdampar gak kat uitm, kalo tak, huhu, mati la aku nk jawab ngan parent aku... Kikiki... Apa2 pon, kenangan tuh semua utk dikenang.... So, lets memorize it..!!?

No comments: