Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Monday, April 4, 2011

Flood = away, Work = waiting


Wahaha. Habis da banjir. Bagi aku la kan, banjir yang terjadi nie satu rahmat (dan jugak bala), tapi semua nie kuasa Tuhan kan? Sapa la kita nk menidakkan takdir dan ketentuanNya? Kenapa aku rasa banjir nie ada rahmatnya? 

Sebab aku selalu mengeluh, keja berat hari-hari, cuti lak sekali ja seminggu. Aku selalu terlintas dalam kepala otak nie, kan best kalau aku dapat cuti lama sket, kiranya lebih dari sehari la. Bosan lar, tak sempat hilang penat, da kena keja balek. So kira aku nie kategori jahat gak r, bila merasakan banjir nie satu rahmat, sebab aku dapat cuti selama 4 ari, ok? Dan hilang segala penat aku. Agak-agak kan, esok aku mengeluh tak keja berat-berat? Dan sementara nak tunggu hari ahad, terlalu banyak lagi hari-hari yang aku perlu keja. Arggh. Jauh lagi la ahad. T___T

Ok, aku ada info sket. Kepada geng-geng utara yang baru habis blajar ke, tengah menganggur ke, jom p Penang Career and Postgraduate Expo 2011 yang akan diadakan kat PISA Penang, pada 9 dan 10hb April 2011 nanti. Sabtu dan Ahad nie ye. Aku rasa berminat nak serbu. Dapat cuti lagi. Yahoo! Keke. Tapi agak-agak berbaloi tak kalo aku pegi? Takpa, nanti plan laen. Kalo ada yang nak join, jommm!!


Sorry la pada yang mencikk sket/banyak ngan posting awan nano. Nanti aku buat satu blog khas laen ok? Sementara tuh aku post je kat cnie dulu. Jangan marah naa. 

2 comments:

frens said...

hehehe..selamat kembali bekerja..smoga dimurahkn rezki eh..jangan asik ingat nk cuti je..hahaha

NueLz said...

hahaaha.....welcome back to work...wish pada diri sendiri...tp 15hb dan hujung bulan nie cuti lagi...kekekee