Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Saturday, April 23, 2011

Aku dan Waffle


Waffle dan Aku....

Pasni takda da kedengaran, "ada waffle coklat, peanut butter, strawberry, blueberry, kaya".

Takkan kedengaran jugak "nk yang satu perisa rm1.80 atau dua perisa rm2.00 atau nak campur perisa rm2.60?"

Takkan ada lagi kes panggil makcik (Grrrr!!!!) kat aku.. Wakaka...

Alar, buat-buat sedey plak. Nanti p r lepak sana lagik kan? 

****************


So, tanggal 23 April 2011, aku dengan rasminya tidak terlibat lagi dengan agenda buat waffle kat kangar. Selepas ini aku akan dikenali dengan pembeli waffle plak. Kalau berminat nak jadik pembuat waffle lagi, mungkin dengan memulakan bisness sendiri. Ilmu waffler da ada dalam diri. 

Doakan aku berjaya survive untuk yang terbaru.

Selamat tinggal yang lama, selamat datang yang baru. 

Aminnn....

****************

Kredit to Mr. Amirul Ikhsan for giving me such a good opportunity to gain an experience in food and beverage industries. 29 September 2010 until 23 April 2011. Almost 7months already.

Gonna miss all my adik-adik Derma. Daeng, Kevin, Suhail, Shamil, Shaqif, Daniel, Pinat, Piqah, Nir, Daeng Dhariry, Aiman, Fadhlil, Uzair, Bulat, Black, Meon, Ayie, geng potpotpot1, geng potpotpot2, geng potpotpot3, adik Lena, Syafiq, Shaheer, Ammar, Fitrah, Aiza, Farihah, Farisha, dan semua lar... Nak sebut memang ramai dan takkan habis. 


Bye bye waffle.... Hai hai Polaris.....

2 comments:

frens said...

hehehe...smoga dpt gunakan opportunity yg diberi..gud luck dlm ape jua yg ko lakukn..hehehe

NueLz said...

aminnnn.......