Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Thursday, March 10, 2011

Sejuta Impian

Andainya korang diberikan wang sebanyak SEJUTA ringgit malaysia, apakah yang akan korang lakukan?? Sejuta weh, banyak kot! 


Tadi ada la kesempatan nak berceloteh tentang sejuta impian nie dengan member aku. Kalau la kitorg diberikan wang sebanyak sejuta ringgit malaysia, first skali, kitorg akan langsaikan hutang ptptn dulu. Alar, rm24k je pon kan. Banyak g tuh leh cover. So, bila da setelkan ptptn, baru kepala otak nie dapat berpikir dengan tenang apa lagi buleh digunakan dengan dwet selebeynya tuh. 


Member aku plan nak kawen secara gilang gemilang katanya. Lebey kurang rm950k lagi weh. So bila da plan nak kawen gilang gemilang, dengan adanya dwet lebey pas bayar ptptn tuh, kira majlis tuh nanti semua akan dijemput. Satu Malaysia! Dengan cara ini, semua orang dapat merasa. Takda sorg pon yang tertinggal. Yang di pedalaman, kita akan sediakan transport untuk ke majlis tuh nanti. Jangan risau. Dwet pon banyak lagi kan. Setakat nak sewa heli, flight tuh, no hal la beb. So kiranya sejuta impian nie melibatkan jugak kebaikan kepada manusia sejagat, sebab tiada yang tersisih. 


Hah, tuh impian member aku. Apa plak sejuta impian aku? Aku tak terpikir pon apa sebenarnya sejuta impian aku dalam kehidupan ini. Terutamanya kalo aku diberikan wang sejuta ringgit malaysia seperti yang ditawarkan skrg. Ok, so, give me some time to think, wat is my "sejuta impian", and i will comment on another entry, okie? Wait for my Sejuta Impian! 



ps: Sejuta weh, sejuta...bukan dua tiga ringgit!

5 comments:

Adib said...

aku pun xtau nak buat apa kalau aku ada 1juta..maybe sbb aku tau xmungkin..so malas nak pikir

NueLz said...

hahahaha....betul kan? sejuta...sapa nak bagi mudah2 kan dwet sebanyak tuh? tapi takpa. time free2 gini la kita mula merepek.

mr.Onn said...

kt malaysia ni, kal nk dpt sejuta x ssh..

NueLz said...

how???? teach me please... :P

Anonymous said...

setiap peserta hanya dapat maximum RM50k sahaja. Bukan RM 1juta seperti yang di post kan di blog diatas. TQ