Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Thursday, February 10, 2011

Perihal Kiosk~

Owh, perihal di kiosk:

Situasi 1:

Customer 1: Adik, Milo (kotak) ada tak??
Aku: Ada.
Customer 1: Sejuk tak?
Aku: Insya allah sejuk.
Customer 2: Hoh, nie mesti kes terlebey dengar lagu Maher Zain - Insya Allah neh.
Aku: (Dang!! da ckup muslimah weh jawapan aku tuh!!!!) Hahaha....


Mana lah aku tau Milo tuh sejuk ke tak. Aku jawab je la, insya allah sejuk. Tunggu la aku nak g tengok dulu sejuk ke tak. Japg aku cakap sejuk, hantar tak sejuk, kena kondem jugak. Aish. Dang!


___________________________________________

Situasi 2: 

Situasi di mana Customer 1, Customer 2, Customer 3, Customer 4, Customer 5, Customer 6 da order minuman. Radix 2, tapi stok habis, tinggal 1 jerk Radix. Satu lagi terpaksa ditukar.

Aku: Erm, Radix ada satu ja. Satu lagi nak tukar minuman apa tah?
Customer 1: Alahai, ok, tukar Alicafe kosong panas 1.

Beberapa ketika kemudian........

Member: (keluar untuk bertanya sesuatu kepada Customer 1 - 6) .......
Customer 1: Hah, kali nie apa plak takda??? (dengan nada bengis+perli+lawak)
Member: Erk... (terkesima)

Maka, aku pon keluar untuk hantar waffle kat diorg

Aku: Kalau menu takda, saya yang keluar, bukan member saya nie.... (perli dia, perli dia...muahahaha!!)


Kadang-kadang stok habis, bukan taknak beli bnyk-bnyk, tapi takda tempat nak sumbat semua tuh dalam kiosk yang kecik neh. Sememangnya kitorg nak menyediakan perkhidmatan terbaik untuk semua pelanggan.

___________________________________________


Situasi camni selalu terjadi. Maybe sebab kitorg sporting. Hidup kena Chill, babe!! Kan...???

2 comments:

iZaTuL aiNi said...

ahahha.yg second tu lawak
hahaha

NueLz said...

hahaha.hai izatul.long time no see!! Hehe..itulah perihal di kiosk