Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Thursday, February 10, 2011

Oh Awan Goku

Hah, tengok kat chatbox sebelah kiri blog nie (tp sebelah kanan korang), ada nampak kat nama Awan Goku?? Siapakah beliau?


Ok, atas "pemintaan" beliau, meh aku cetakan serba sedikit tentang member aku nie.



S = Soalan
J = Jawapan


S: Berapa lama da kenal dengan beliau??
J: Kenal?? Mana ada kenal. Saya tak kenal budak nie. Eh, tak, tak, saya kenal beliau neh. Beliau nie merupakan  kawan terawal yang saya kenal dalam marine tech. Kalau orang laen kenal beliau 3tahun, saya kenal beliau 3tahun 2bulan. 


S: Ada plak camtuh, 3 tahun 2 bulan? Maksudnya??
J: Memandangkan interview tuh diadakan pada hujung bulan April, dan masuk plak uitm pada hujung bulan 6, kiranya dalam tempoh 2bulan tuh saya da kenal beliau. So kira advantage bg saya lar~


S: Perkenalan kali pertama? 
J: Owh, saya kenal beliau di Shah Alam, masa pergi interview untuk masuk marine technology. First time nampak masa ujian bertulis. Orang laen tengah jawab paper, tetiba jerk ada sorang g masuk, dengan kelam kabutnya. Saya tgok jerk, owh, gelojoh betoi minah neh. Dah la lambat. Potong markah dia, muahahaha. Owh, jahatnya saya pada masa itu~. Then bila da habis ujian bertulis tuh, saya ada la join sembang-sembang. Time tuh baru saya tau beliau dari STPM. Dan saya sorg jerk (kot) dari matrikulasi dalam group tuh. 


Sembang-sembang, ada la tanya kenapa lambat dtg td? Beliau cakap, tersesat jalan. Baru datang dari Perak. Sesat, sampaikan masuk KL daa. Then sewa la satu teksi untuk tunjuk jalan ke uitm Shah Alam. Kena bayar plak khidmat teksi tuh. Hahaha. Sedey gila. (Maybe betul la kot jalan ceta tuh~)


S: Then, masa dapat tau keputusan masuk universiti, kira tau la beliau pon dapat jugak course yang sama??
J: Saya tak tau lgsg tapi memang teringat tentang beliau. Even mak ayah saya pon suruh tanya beliau, dapat ke tak course tuh. Erm, tapi kan, seingat saya, beliau ada bagi number handset mak beliau rasanya. Owh, tak nak! So, memang langsung tak tau la samada beliau dapat ke tak course tuh~


S: Di uitm, bila pertama kali ternampak kelibat beliau?
J: Dalam dewan, bila bertanya student-student laen, takda sorang pon yang cakap dapat course Marine. Owh, adakah aku sorang jerk pompuan yang ditakdirkan masuk Marine??? Takpe, sedapkan ati dulu. Eh, melalut plak. Tentang beliau kan?? Masa orientasi, even dalam dewan skalipon, tak bertembung dengan beliau. Seingat saya, saya bertembung dengan beliau masa beratur dari kolej menuju ke mana tah time tuh. Kira mcm gembira gila+excited r. Saya pon memang takda member jugak time tuh. So, da berjumpa, sembang-sembang, ceta-ceta, ada jugak la member kan? So sejak dari hari tuh, memang selalu bertembung dengan beliau. Itulah takdir kan??


S: Pengalaman manis dan pahit bersama beliau??
J: Manis?? Erm, hidup di universiti neh susah, banyak pahit getirnya. Manis tuh bila time gembira-gembira lar. Contohnya, time karok, group sesama, kutuk-kutuk beliau, lepak-lepak online masa kat uitm shah alam dari tgh malam sampai ke pagi (tak tidow), masa intersesi, pegi pahang. Tue seingat saya lar. 


Pahit plak, erm, buat apa nak kenang benda yang pahit kan?? Biarkan ia menjadik penawar duka lama~. Hey, i remember, teflon!! Hahaha...oppss~


S: Apakah 3 perkataan yang paling sesuai untuk gambarkan beliau??
J: Kabut~ (Muahahaha), Happening, Rock!!


**********************************************


Hey, entry nie cukup formal! Wat the heck. Delete-delete-delete~

Siapakah beliau??? Carik la sendiri~

6 comments:

Usagi said...

nama samaran dia adalah k.long (akmal bg nama tuh)....
stuju kabut adalah karakter beliau...hohoho

NueLz said...

hohoho...kabut sket2....hahha...jgn marah naa~

mr.Onn said...

anip..!!
hehe how r u doing??..

NueLz said...

hahahha....onney, how r u doing...?? betta da famous~

fungi freak said...

hoiiii.... haha...

nnt 'die' RE:Oh Awan Nano...

NueLz said...

RT Awan Nano...