Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Thursday, February 3, 2011

Yummy...slurrppp~




Aiskrim. Slurrppp~

Before nie aku ada terbaca satu blog. Dok promote aiskrim Magnolia Sherbet neh. Perisa Manggis kot. Agak terliur la jugak bila tgok. Tapi mana nak carik? Slalu sangat da bukak tong ais kat pasaraya, kedai, tapi takdak pon??? 

Rini nak dijadikan cerita selepas penat aku mengonlinekan diri di facebook dan blog dan tempat-tempat laen yang sepatutnya, perut terasa lapar, mintak diisi. Apa lagi, grab kunci motor, helmet, lesen, VrOOm, bergegas ke Pasaraya terdekat. Yeah, Pasaraya Sri Utama! Jalan-jalan-jalan carik makanan, bayar, tetiba terasa nak makan aiskrim. Serbu la tong aiskrim. 

Belek-belek-belek, taraa!! Terpandang la aiskrim sherbet tuh. Usha harga, tak da plak dinyatakan. Bekas kecik, agak-agak dalam rm1.50, or rm2 la gamaknya. Aku grab la dua. Japg jenuh berebut plak kan ngan adik aku. Takpa. Demi adik aku. G bayar kat kaunter. Skali cashier tuh scan, untuk dua, rm5. Pergh, terbaek r. Satu tuh rm2.50 rupanya. Setanding ngan harga Cornetto leleh-leleh-leleh. Takpa, mengidam punya pasai. 

Perasa Laici dan Melon, mana yang aku nak grab neh? Ikutkan hati nak grab jerk dua-dua, tapi japg nangis plak adik aku. Dia pon da ready depan aku, tunggu habuan. Erm, last-last aku grab Melon jerk, tapi sempat lagi rasa Laici. Sedap jugak. Rasa menyesal plak amek Melon. Takpa, try jerk. Aku tengok, mcm sedikit terubat la hilangnya rm2.50, sebab agak berbaloi la. Aiskrim diselaputi dengan isi buah laici dan melon tuh. Tapi nikmatnya kejap je lar, since kecik! 5 suapan, memang setel r. Yummy. Terubat jugak lar penangan tengok blog mamat tuh. Pengaruh betoi!!


ps: Btw, sendawa pon masih terasa melon dow. Hahaha!!

No comments: