Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Thursday, February 3, 2011

Alamak!! urrgghhh~



Click untuk besarkan image. 

Alamak. Tuh jerk termampu dikatakan. Cuti empat hari nie, lagi lar aku akan download banyak-banyak. Macam mana nie. Mampukah ianya bertahan sampai 18hb nanti? Mari sama-sama kita nantikan~

Tapi thanks kepada Mr Botak. Insya allah takkan ada masalah lagi even kalau dah overlimit. Lagi 15 hari, kena bertahan, bertahan. 

Kenapa taknak pasang Streamyx ye? Hurm, aku da try suggest kat mak aku ritu, tapi malangnya ditolak bulat-bulat!! Oh, sungguh menyayat hati. Oh my~

So, terpaksa la aku bertahan dengan kehadiran berukband nie. Sesungguhnya aku bersyukur dengan nikmat pemberianMu Ya Allah. 


Ps: Saya suka download. Mari mendownload. 

No comments: