Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Sunday, September 26, 2010

Kenangan Lama kah?

(membelek facebook kawan-kawan lama)
(terpandang satu profile picture kawan masa tadika)
(Right-click, Save as, Desktop)
(Upload www.blogger.com)
Ini la gambar masa tadika dulu. Kalo sapa terer, carik gambar pemilik blog neh dalam masa 5 saat. Hadiah tuntut dlm facebook. Jangan tipu-tipu ye. 5 saat ja.
Tadika dulu masa 6 tahun. Tadika aku tak jauh pn. Depan jalan tuh je. Nama tadika nie unik, Tadika Bunga Raya. Jangan salah sangka. Yang dlm gmbr tuh, bukan uniform tadika. Gambar yg kat atas tuh, gambar masa pegi pertandingan menari wakil tadika. Kira semua tadika kat Perlis neh masuk gamaknya. Aku pn kabur-kabur ttg ceta sebenar masa kecik-kecik dulu. Yg aku still ingt smpai hari neh, aku penari lead yg masuk pentas dulu. Kikiki. Macam tak caya ja aku buleh menari. Dush!!? =.=!!
Short-term memory tol aku. Nak listkan nama semua org kat dlm gmbr tuh, harap maaf. Aku tak ingt sgt nama kawan-kawan masa aku kecik dulu. Yang aku still ingt dlm 2 3 org lar. Tue pn sebab mmg membesar sama-sama, dan still tinggal kat cnie. Gambar permulaan kepada semuanya. ^_^.
Credit: Kepada yg tgkp gmbr neh.
Kepada yg upload gmbr neh kat facebook.

3 comments:

Abang Bulat said...

aku rase ko blakang kiri sekali.....

semua aku ngk cam anak cine jer...
ader sorg india sesat..kekeke

NueLz said...

fateh, salah r...try again...

ps: mana satu anak india??

Abang Bulat said...

xde talian hayat ke?? kekeke..
ak rase lah kan..ko berdiri kanan sekali....tgh2 kanan sekali..

p/s: anak india kanan blakang skali. dia anak india ke?? keke