Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Friday, July 1, 2011

Luahan Perasaan


Kenapa parent susah nak lepaskan kita? Aku bukan budak-budak kecik lagi, nak kena lepak bawah ketiak mak je sampai mati. Macam mana nak lepaskan diri? Bukan nak lari dari keluarga, tetapi just menginginkan sedikit kelonggaran. Takleh ke kalo aku nak lepak-lepak, jumpa kengkawan? Sampai bila nak kena duduk sorang-sorang, takda member, member semua jauh-jauh. Kalau nak jumpa member pon tak leh, apa gunanya hidup berkawan???? Its kind of boring k! IM NOT A KID ANYMORE!!! Hidup nie boring..

Takleh nak luahkan semua lagi. Masih banyak yang membeku dalam diri nie. Macam-macam perasaan ada. Bercampur-campur. Sedey, keciwa, yang pasti semua nya perasaan yang sangat negative dan membuatkan aku rasa down sesangat!!! Rasa useless. Aku tak suka nak berhadapan dengan benda nie.

Mungkin dengan cara aku melarikan diri dari facebook, twitter, mungkin orang akan dapat lupa kan aku. Tak cari aku. Cuma samada aku mampu bertahan atau tak je. Cekalkan hati dan diri. Walau sangat sedih, tapi terpaksa ajar diri. 

-------------> really down-mode!! Takda mood... langsung...!! useless life....


No comments: