Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Saturday, May 21, 2011

Di kala pagi menjelang


Title nak gempak. Dang! 

Ok. Skrg jam menunjukkan pukul 3.25am, 21May2011. 

Tido? Chill r dulu. Esok bukan keja. Bangun awal pon sama je. 

Apa aktiviti aku skrg? Korang leh teka r apa aku buat. 

Layan FB, lepak-lepak, skodeng FB orang lain.

Boring gak kan hidup camnie. Takda life bak kata orang lain. 

Eh, leh lak melencong. K r, saja je nak update blog. 

Kembali ke jalan yang benar. 


Jom tengok vid nie. Aku nak share ngan korang. 


Nama anak burung nie Rio. Aku baru jumpa Rio semalam. Pas dia buat terjun tiruk kat dalam kolah umah aku. Dalam pukul 3 4 pagi jugak la. Memang sadis r keadaan dia time tuh. Menggeletar! Then aku keringkan dia, letak bawah kipas, smpai la dia berjaya memulakan penerbangan pertama dia pas bulu kering. Hikhik. Cian jerk. Kerek. Huh! Selamat jalan Rio. 



SELAMAT MALAM DUNIA!!


Ps: I know wat happen. But I swear to myself, will keep it as a secret, until its reveal. Just wait and see. I am not the swear-broker. Watever happen. 

2 comments:

frens said...

hehehe..walaupon pon bru jumpe burung tuh dh siap bg name eh...hahaha..yg penting nilai kemanusiaan tuh ade dalam diri anda..tahniah..dalam hidup nih bantu-membantu sesama makhluk tuh penting walaupun ianya haiwan..kerana ia pon makhluk Allah sama macam kita yang hidup di atas muka bumi ini..huhuhu..

NueLz said...

=.=" bukan aku bagi nama Rio.. member aku bagi.. pengaruh filem Rio kat wayang dulu tuh.. wahahhaa.... selamat berjuang rio! jangan masuk perut kucing tau!