Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Monday, May 23, 2011

Bikin Panas!!




Edited from Melodi 22 Mei 2011. Edisi Bikin Panas!! 

Panasss!! 

Nantikan minggu depan plak. 

Jangan menilai sebelum mendengar dari pihak sebelah lagi. 

Harap Hafiz buat statement membela diri. Kalau salah, katakan salah. Amek tindakan sewajarnya. Jangan hanya mendiamkan diri. We r waiting for ur confession. Walopon silent is better. Okay? 


------------------------------------------

Terbaru, Hafiz dan Adira dikatakan sedang hangat bercinta, namun kedua-duanya lebih selesa melabel perhubungan itu sebagai teman rapat, namun sekiranya ada jodoh, mereka tidak menolak untuk disatukan. 



Justeru, timbul konflik antara Hafiz dan FM itu apabila perasaan cemburu dikatakan meluap-luap. Antara dialog Hafiz kepada FM itu: Jangan buat macam-macam dengan Adira. Yang past tu... pastlah. Lalu FM itu menyambutnya dengan dialog ini: Eh bangsat! Jangan kacau, aku tengah kerja!Berasakan dirinya dimalukan di khalayak ramai, Hafiz dikatakan menolak FM itu dengan kedua-dua tangannya tanpa mempedulikan statusnya sebagai selebriti popular! Ramai saksi melihat insiden berkenaan dan Zubir tak hairan kisah sensasi itu begitu cepat tersebar di dalam Twitter. 


Tambah sumber tadi, selepas ditolak, FM tadi dikatakan gagal mengimbangi badannya lalu mengundur ke belakang, seterusnya dia terjatuh beberapa anak tangga hingga mendatangkan kecederaan di kakinya. Selepas kejadian itu, FM berkenaan tidak mampu meneruskan kerjanya, lalu pihak produksi terpaksa mencari petugas baru apabila FM tadi mendapatkan rawatan di hospital berdekatan. Difahamkan FM itu turut membuat laporan polis atas kejadian menimpanya. Selepas kejadian memalukan itu, Hafiz tetap meneruskan rakaman, nak tunjuk dia sebenarnya artis profesional walaupun kru produksi bengang habis dengan kelakuan kebudak-budakan itu, bergaduh disebabkan seorang perempuan! 

------------------------------------------


Ps: Better focus kerjaya, lagi bagus. Bikin sakit kepala aja bencinta di usia muda.. Opps...



6 comments:

Adib said...

woi!!belog gosip ke??haha

NueLz said...

wakakakakakka.... laju gila ko dib.. hahaaha... blog gosip siot!! hahaha...

Anonymous said...

hahahaha...kembang2..bikin nurui bz je post psai hg..wakakaka

NueLz said...

hahaha...anon plak daa.... kuikuikui..... bikin panas!!!

frens said...

hahaha..bikin panas je owner blog nih r..xde cite lain ke???..adoi ai..hahaha..

NueLz said...

hahahha..blog aku.. nak bikin panas, kena buat blog sendiri r frens.. hehee...