Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Thursday, December 23, 2010

Lepak JOM!


Keja macam biasa.. Sapa nak ajak aku kuar, hari Ahad jerk... Harap Maklum. Kalo nak jumpa aku, selaen dari hari Ahad, kena ar datang lepak kiosk... Pekena waffle 2 3 bijik, lepak-lepak, sembang-sembang, taraaa, dapat la jgak kan lepaskan rindu kat aku. Kekeke..

Bila sorang da tau kedudukan kiosk, berita akan tersebar... Aleh-aleh, ramai member-member aku zaman skolah mai lepak kat kiosk. Takpa, jangan risau. Pasni kita upgrade kiosk Waffle sket, tambah WiFi, letak meja bnyk sket, pergh, mmg bisnes neh. Hehehe. Kfc pon kalah pasni (bajet).

Pagi-pagi td, Kerol da sampai... Sarapan Waffle la dia pagi neh... Pekena plak AliCafe White Coffee, pergh, mmg tiptop lar. Nak masuk tengah hari sket, Melin ngan Asni plak sampai. Sembang punya sembang, pekena waffle 2 bijik, mai plak Syaimaa. Then paksa punya paksa, mai plak Minah. Cukup la korum utk hari nie. Ingatkan nak angkut satu Batch 2005 mai lepak kiosk, tp yg neh ja yg dpat dihubungi. 

Petang-petang sket, mai plak lagi 2 org ex-Derma, K'un ngan Azila. Huish, mmg da mcm reunion. Aku la watak utama kat cnie. Member kan. Meh r lepak ag kalo ada masa. Lebey-lebey agi yg menganggur ngan yang lambat ag nak fly balek Aussie tuh. Erm, masa nk tutup kiosk, Aziyantie plak sampai. Bawak si Kembar. Mmg hidup aku rini penuh dengan pertemuan semula ngan member-member lama. Nak harapkan berjumpa time cuti, agak susah. Aleh-aleh, lepak mcm nie je lar. Janji Enjoy!







Ps: Nanti mai la lepak ag kiosk~

2 comments:

Usagi said...

nughui, waffle satu...hantaq kat sp bole? :)

NueLz said...

hahaha....ye anep..eekekek...nak ke? muahaha...alar, nanti nak mai perligh gak kn...gambar konvo tak amek g...