Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Monday, May 17, 2010

Malang~

apalah salah aku....da la semalam selipar jepun (tah yang sapa tah aku rembat) terputus tgh jalan masa nk g carik makan....heret la aku sepanjang jalan masa nk turun bukit tuh...huhuhu....sedeynya...then, terbang la dwet rm7.90 semata2 utk dpatkn selipar jepon yg baru....then rini plak, kasut bertutup aku (yg dibeli time matrix) plak buleh tercabut tapak kasut tuh....damn...!!!? sessi pagi, tercabut tapak kasut sebelah kanan....heret la aku, then buang masuk dlm beg tapak tu...terhencot2 r aku jalan redah usm tuh..naseb bek dgr ceramah jerk....then masa nk balek ke dorm, aiyaaaa, sebelah lagi tercabut maa~....apalah malangnya naseb aku..penat kena gelak jerk ngan kawan2 aku...hampeh...huhuhu....tp lawak pon ada...penat kena kutuk, penat gelak daa~...semoga besok kasut terakhir aku xda buat hal...kasut sport jerk yg selamat lagi buat masa skrg...tp kalo tetap buat hal besok, x dpat nk kata apa lar....huhuhu....
program rini? ermm....x bnyk pon..just duduk kat ureka/usains, dengar diorg ceramah yg umpamanya mcm aku neh lepak cnie lama jerk....macam2 ceramah ada...termasuk la ttg keselamatan jalan raya, perpustakaan (hamzah sendut?? kiikiki..), mcm2 lar....adoi....da la plak tuh, elaun kitorg yg dijangkakan seribu tuh, akan berkurang nilainya, n hari nie, mmg xda nilai da pon.....memula yuran ditolak da rm230....xpe, xkesah...masih ada balanced rm770 la lebey kurg...aleh2, masa kat Mukahead nnti, dorg kenakan bayaran makan rm35 per day...giler mahal...makan apa neh??? pagi mesti makan chicken chop, tgh hari pizza n jus, then malam lak barbeque jerk hari2....giler...mmg berpatutan sial.......... Grr.... aku tgh sarcastic neh...harap paham......
Hurm.... no comment daa~ ... penat...zzZZzz

No comments: