Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Friday, May 7, 2010

LAST PAPER.....

Tanggal 7 May 2010... Last paper sepanjang Degree neh...
Wah, mybe sepanjang idop gak.... Sepanjang berbelas tahun aku belajar....
Tadika - 1 tahun
Darjah 1 smpai Darjah 6 - 6 tahun
Tingkatan 1 smpai Tingkatan 5 - 5 tahun
Matrix - 1 tahun
Uitm - 3 tahun
Campur semua, (1+6+5+1+3) tahun = 16 tahun???? (Aku salah kira ka??)
Adoi... Maknanya aku sempat maen dgn senang hati selama (21-16 = 5 tahun) jerk??? Patut la rasa cam x ckup maen jerk lagi.... Papepon, semua ini akan berakhir x lama jerk lagi...
Sama2 kita doakan...Amin....
Nukilan rasa NueLz pada pukul 4.20 am (4jam sebelom masuk dewan peksa yg terakhir sepanjang pengajian.... smbil selak2 note.... Semoga soklan besok kuar dgn mudahnya di abad ini.... Walo tau tue la subjek paling susah sepanjang dlm marine neh...)
We Conquer The Ocean...

2 comments:

mr.Onn said...

haha ok la tu.. nnt aku nk buat calculation utk aku plak..

NueLz said...

hahaa..ko kan jimat satu tahun...xperlu nk kira lebey2