Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Monday, April 26, 2010

I hate the word PENYU or TULANG or seangkatan dengannya....

Kenapa org suka panggil aku penyu?? tulang?? damn... i hate those person...
Lagi benci kepada org yg start gelaran tuh... smpai semua org terikut2, sedap2 mulut jerk kutuk aku kaw2....
Sebab aku kurus, aku dijadikkan bahan ejekan?? hahaha... aku x da lemak yg x sihat... so, kenapa org laen megah badan gemok...? hahahaha... semua tue lemak x sihat tau... lemak penyakit jerk... then, pggil aku penyu sebab apa?? aku yg cute nie pon korg pggil aku penyu... sebab aku bawak beg galas pegi kelas jerk ke?? dr korg, bawak pen or kertas pegi kelas pon, haremmmm.....
Try to call me dat words, n u will regret it till death...!!?
Kalo aku da start bengang, nahas la budak tuh... Ingt senang ke nk pijak kepala aku???
Diam bukan bermakna setuju... Diam membara... Sebab ingt member jerk...
Kalo da betul2 xda perasaan kat org laen, bajet2 r nk kutuk aku skalipon....
Kenapa aku bom ko??? sebab dlm sehari, ko x pernah miss nk kutuk aku, kalo aku ada komen kat post org laen....
Childish tol... makin aku diam, makin galak ko nak kutuk aku?? x nmpk ke aku da bg hint... Kalo betul2 xda perasaan, hormat la org laen sket...
Tue antara aku ngan ko kalo aku marah ko... Jgn nk libatkn aku kutuk org laen...sebab tue antara aku ngan org laen....
Ko pernah dgr tak, kalo org pergi memancing, pernah ke org tgkp semua ikan2 dlm laut?? Sama gak mcm kes ko... Kenapa ko nak persoalkan aku marah ko jerk, padahal org laen pon kutuk aku?? bcoz ko jerk rangking paling atas, yg sedap2 mulut jerk ko kata mcm2.... Kalo rasa diri perfect sgt, no hal la beb... Tapi ko sendiri pon x perfect, ada hati nak kutuk aku...
Kalo aku da baek ngan ko, ko pijak kepala.... Then bila org da x baek ngan ko, ko buat2 x tau kenapa org x nak kawan ngan ko... Salah satu sebabnya, nie lah... Suka2 ati ko jerk nak kata org laen mcm2.... Hormati hak org laen r....
Sowi r.. ini geram..nnti aku ok aku delete la post neh....kalo malu, jgn senang2 ckap kat org....kalo nak mintak maaf (dgn ikhlas la kiranya), cakap jerk ikhlas, aleh2 ungkit apa aku buat.... eh, nk slahkn aku plak???? biasa la, maaf skrg kan murah dan sgt mudah diucapkan... hnya di bibir, bukan di hati....
Daa

4 comments:

mr.Onn said...

pic tulang tu mmg style, creative.. lol

NueLz said...

owh, yeah...dont call me tulang...or penyu....

NueLz said...

errkkk....who's dat pokemon!!

NueLz said...

hah, ada org guna akaun aku nmpk....