Never Say Never ~

.... Begitulah Awan Nano Setia Melindungi Diri Tika Panas Mencoba Menggores Pipi....

Wednesday, April 21, 2010

AKHIRNYA..............

YAHOOOOOOOO........!!?
Akhirnya... Lepas suda presentation research project (x pasti la samada lepas dgn jaya nya or tak...)... Tapi, for sure, x da ar kena hentam teruk2... Just komen2 membina dari semua lecturer.... Alhamdullillah.... Berakhir suda segala penderitaan aku... Thanks pada semua kawan2 aku yg bersusah payah, bersama2 aku utk mencari jurnal2 berkaitan ngan research project aku.... Thanks a lot... Thanks to Melin, Fathiah, Ateng, Kak Meed (termasuk kawan2 laen)... Terutama sekali kepada supervisor (En Jamil Tajam) dan co-supervisor aku (En Mohd Lias Kamal)... Jasamu dikenang....
Saya SANGAT gembira sebab x perlu extend... Harap2 nya camtu lar... Nurul, cepat setelkan fyp.. Ada lagi dua tiga mggu jerk lagi.... Chaiyok2.... I can do it...!!?
Saya nak GRAD ngan kawan2 laen... Amin...

4 comments:

mr.Onn said...

good for you..

NueLz said...

ungood for u??? why? semua da lepas kn... writing jerk tggal?

mr.Onn said...

ye ke lps??.. puan kte dia nk jmp aku.. tingtong btol time present ritu..

NueLz said...

owh2, yeke...xpe2..lepas present is btter....yg laen tue, kemudian kan..jmpa bebaik, ckap leklok ngan puan...insya allah, semua akan ok...sama2 kita doakan...